Bc. Martin Müller

Bachelor's thesis

Negativní dopady marketingu pohledem marketérů

Negative Consequences of Marketing Communication from the View of the Marketing Proffesionals
Abstract:
Bakalářská práce popisuje negativní dopady marketingu, přičemž se zabývá také negativními dopady vybraných marketingových nástrojů. Teoretická část je věnována dnešnímu marketingu včetně definice, vymezení jeho klíčových koncepcí a náhledu mezi současné marketingové cíle. Práce dále popisuje vztah mezi marketingem a komunikací. Z toho důvodu se zaměřuje na marketingové mixy, mix komunikační a zmiňuje …more
Abstract:
This bachelor thesis describes negative impacts of marketing and chosen marketing tools. The theoretical part of thesis presents different marketing strategies, including definition, demarcations of key concepts, and preview of current marketing goals. The thesis further describes relationship between marketing and communication. As indicated above, the theoretical part focuses on marketing mixes, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Martin Švehla

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication