Předpoklady pro založení a fungování venkovské komunitní školy (Případová studie) – Bc. Iva Kupcová
Bc. Iva Kupcová
Diplomová práce
Předpoklady pro založení a fungování venkovské komunitní školy (Případová studie)
Prerequisites for Establishment and Functioning of a Rural Community School (Case Study)
Anotace:
Tato diplomová práce vychází z průniku konceptu rurálního rozvoje a konceptu komunitního vzdělávání. Jsou zde zmapovány a vyhodnoceny ,,ideální podmínky” pro vznik a fungování venkovské komunitní školy v obci Lubná u Rakovníka. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny teoretické pojmy a skutečnosti z oblasti komunitního vzdělávání. Krátce …víceAbstract:
This diploma thesis is based on the intersection of the concept of rural development and the concept of community education. It maps and evaluates "ideal conditions" for establishment and runningof rural community school in the municipality Lubná (Rakovník District). The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part describes and explains theoretical concepts and facts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Helena Hudečková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUPCOVÁ, Iva. \textit{Předpoklady pro založení a fungování venkovské komunitní školy (Případová studie)}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/6ubrqr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Celoživotní vzdělávání na venkově pomocí komunitní školy
Eva JAROŠOVÁ -
Málotřídní škola jako instrument komunitního a celoživotního vzdělávání
Eva Jarošová -
Jazykové vzdělávání zaměstnanců tří ostravských knihoven
Daniel Jeleń -
Propojené učení a rozvoj zájmu o vzdělávání v knihovně
Denisa Jadrníčková -
Předpoklady pro založení a fungování venkovské komunitní školy (Případová studie)
Jana Neubauerová -
Předpoklady pro založení a fungování venkovské komunitní školy (Případová studie)
Tereza Najmanová -
Rozvoj socializace žáků prostřednictvím aktivit základní umělecké školy
Karolína ORLÍKOVÁ -
Vliv hipoterapie a canisterapie na rozvoj socializace u mentálně postižených dětí
Zuzana Špačková
Název
Vložil
Vloženo
Práva