Funkce nových médií v prostředí České televize – Bc. Aleš Winkler, MBA
Bc. Aleš Winkler, MBA
Diplomová práce
Funkce nových médií v prostředí České televize
New media functions in the context of the Czech television
Anotace:
Diplomová práce kompletně zpracovává užití nových médií v prostředí a vysílání veřejnoprávní televizi v České republice. Především pak veškerou činnost oddělení Nových médií České televize s analýzou použitých technologií a novomediálních prvků, které by mohly částečně měnit povahu média televize tak jak jej charakterizoval McLuhan. V práci také podrobně zanalyzujeme proces digitalizace televizního …víceAbstract:
This thesis is focusing on complete review of new media usage in the environment and public television broadcasting in the Czech Republic. Especially all activities of New Media Department of Ceska Televize, analyzing applied technologies and new media elements that could partially change the nature of television media as characterized by McLuhan. In this thesis we will also analyze in detail the process …víceKlíčová slova
Nová média New media Česká televize remediace konvergence digitalizace HbbTV iVysílání
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f7uw4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Míčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Problematika digitalizace televize na příkladu České televize
Dan Petrucha -
Česká televize a proces digitalizace televizního vysílání
Petr Kaňka -
Digitalizace v rámci České televize
Pavel Vácha -
Digitalizace a archivace pořadů Krátkého filmu Praha v České televizi
Nikola Rezek -
Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize
Silvie Čiháková -
Postup digitalizace v České televizi
Kristýna Hrušková -
Problematika digitalizace filmů v kontextu tvorby Karla Zemana
Taťána Madejová -
Proměny pracovních rutin sportovních komentátorů vlivem konvergence
Hana Hilbertová