Bc. Markéta Žákovská, DiS.

Bakalářská práce

Využití moderních metod marketingu ve zvyšování zisku malých a středních firem

Taking advantages of modern marketing methods with the aim of raising the earnings for small and medium firms
Anotace:
Teoretické pojmy moderních metod marketingu a hodnoty pro zákazníka. Analýza konkrétní firmy obecně a zvláště po marketingové stránce. Možnosti využití moderních metod marketingu a jejich přínos pro danou firmu z hlediska zvyšování zisku. Zhodnocení činnost firmy a návrh marketingové strategie na základě marketingového mixu.
Abstract:
Abstract concept of modern marketing methods and value for customer. Analysis of concrete firm in general terms and especially focused on marketing. Possibilities of using modern marketing methods and it’s benefits for concrete firm in terms of increases in surplus. Evaluating of firm activity and suggestion of marketing strategy based on marketing mix elements.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. šárka Zacpalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting