Využití moderních metod marketingu ve zvyšování zisku malých a středních firem – Bc. Markéta Žákovská, DiS.
Bc. Markéta Žákovská, DiS.
Bakalářská práce
Využití moderních metod marketingu ve zvyšování zisku malých a středních firem
Taking advantages of modern marketing methods with the aim of raising the earnings for small and medium firms
Anotace:
Teoretické pojmy moderních metod marketingu a hodnoty pro zákazníka. Analýza konkrétní firmy obecně a zvláště po marketingové stránce. Možnosti využití moderních metod marketingu a jejich přínos pro danou firmu z hlediska zvyšování zisku. Zhodnocení činnost firmy a návrh marketingové strategie na základě marketingového mixu.Abstract:
Abstract concept of modern marketing methods and value for customer. Analysis of concrete firm in general terms and especially focused on marketing. Possibilities of using modern marketing methods and it’s benefits for concrete firm in terms of increases in surplus. Evaluating of firm activity and suggestion of marketing strategy based on marketing mix elements.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/g8k2j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. šárka Zacpalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Iva Jančíková -
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
Michal Hampel -
Segmentace trhu a chování zákazníka
Irina Grinkevich -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Lucie Flachsová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Linda Vendégová