Bc. Rostislav SLÁDEK

Master's thesis

Evaluace online a offline komunikace značky

Evaluation of online and offline brand communication
Abstract:
Předkládaná diplomová práce popisuje na základě odborné literatury marketing z pohledů odpovídajících zaměření empirické části práce. Popsán je marketing v oblasti kultury, protože ekonomickým subjektem práce je Státní hrad a zámek Horšovský Týn. Nastíněn je i brand marketing, dále jsou shrnuty základní nástroje komunikačního mixu. Analyzováno je rovněž téma online marketingu, neboť v empirické části …more
Abstract:
The presented Master´s Thesis describes marketing on the basis of professional literature from the perspectives corresponding to the focus of the empirical part of the thesis. Marketing in the area of culture is described, because the economic subject of the thesis is The State Castle and Chateau Horšovský Týn. Brand marketing is also outlined and the basic tools of the communication mix are summarized …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SLÁDEK, Rostislav. Evaluace online a offline komunikace značky. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management

Theses on a related topic