Strategie podnikání prodejní galerie v Praze a specifika jejího provozu – Marek Prokůpek
Marek Prokůpek
Bakalářská práce
Strategie podnikání prodejní galerie v Praze a specifika jejího provozu
The business strategy of private sales gallery in Prague and the specifics its operation
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice podnikání soukromých prodejních galerií. Teoretická část práce se zabývá výběrem vhodné právní formy pro podnikání soukromých prodejních galerií, sestavením podnikatelského plánu, finančním plánem a finančním zajištěním podniku. Dále jsou v teoretické části zmíněny specifika podnikání soukromých prodejních galerií a nové trendy na trhu umění. Aspekty popsané …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with a problem of small commercial gallery business. The teoretical part of my thesis is concerned with choosing the proper juridical form for the business, with composition of business plan, with financial plan and financial safety of a gallery. Further, specificity of small commercial gallery business and new trends in the art field are mentioned in this part. The aspects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21198
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Vladimír Vojík
- Oponent: Irena Tyslová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21198
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Cultural Concepts in Business Culture
Adam Dolejš -
Omezení podnikání v kultuře v době pandemie
Filip Vystrčil -
Etický kodex a jeho význam pro profesní kompetence v pozici manažera (v konkrétní organizaci)
Matěj Nováček -
Možnosti podnikání v oblasti kultury
Elisabeth Tothová -
Kulturní podnikání v rámci klubové scény v Praze
Edita Hornová