Komunikační mix vybrané značky na českém trhu – Bc. Andrea Kuthanová
Bc. Andrea Kuthanová
Diplomová práce
Komunikační mix vybrané značky na českém trhu
Communication Mix Selected Brands on the Czech Market
Anotace:
Diplomová práce je věnována komunikačnímu mixu značky Rytíři Kladno, popisuje vybrané marketingové aktivity hokejového klubu a poukazuje na význam přítomnosti velkého jména Jaromír Jágr, díky němuž značka patří a patřila především v sezoně 2012/2013 při výluce NHL k nejsledovanější sportovní značce na českém trhu.Abstract:
The diploma thesis is devoted to the communication mix of a “Rytíři Kladno” brand. It describes selected marketing activities of the hockey club and highlights the importance of the presence of the big name represented by the world famous hockey player Jaromír Jágr. It can be shown that thanks to Jágr's name, the brand belongs to the most watched sport brands in the Czech Republic. This was particularly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/miigi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.