Komunikační mix vybrané značky na českém trhu – Bc. Andrea Kuthanová
Bc. Andrea Kuthanová
Master's thesis
Komunikační mix vybrané značky na českém trhu
Communication Mix Selected Brands on the Czech Market
Abstract:
Diplomová práce je věnována komunikačnímu mixu značky Rytíři Kladno, popisuje vybrané marketingové aktivity hokejového klubu a poukazuje na význam přítomnosti velkého jména Jaromír Jágr, díky němuž značka patří a patřila především v sezoně 2012/2013 při výluce NHL k nejsledovanější sportovní značce na českém trhu.Abstract:
The diploma thesis is devoted to the communication mix of a “Rytíři Kladno” brand. It describes selected marketing activities of the hockey club and highlights the importance of the presence of the big name represented by the world famous hockey player Jaromír Jágr. It can be shown that thanks to Jágr's name, the brand belongs to the most watched sport brands in the Czech Republic. This was particularly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/miigi/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.