Návrh uživatelského rozhraní mobilní aplikace pro internetový obchod s oblečením – Maryna Loza
Maryna Loza
Bakalářská práce
Návrh uživatelského rozhraní mobilní aplikace pro internetový obchod s oblečením
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou návrhu uživatelského rozhraní pro internetový obchod s oblečením. Teoretická část práce obsahuje definici základních pojmů UX/UI designu, popis procesu tvorby designu uživatelských rozhraní, metody, použité v každé fázi tohoto procesu a principy UX/UI designu. V praktické části je vytvořen prototyp uživatelského rozhraní na základě teoretických principů a preferencí …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the creation of a user interface design for an online clothing store. The theoretical part of the thesis includes definition of basic concepts of UX/UI design, description of the process of creating user interface design, methods used in each stage of this process and principles of UX/UI design. In the practical part user interface prototype is created based on the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOZA, Maryna. \textit{Návrh uživatelského rozhraní mobilní aplikace pro internetový obchod s oblečením}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/6vgpqz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Řízení firemních procesů
Práce na příbuzné téma
-
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Stav a hodnocení integrační politiky cizinců-třetizemců na území Olomouckého kraje perspektivou sociálních pracovníků Centra na podporu integrace cizinců v Olomouci
Daria Telnova -
Design analytických metrik jako výstup kolaborativní imerzivní virtuální reality zaměřené na vzdělávací procesy
Jan Fitz -
Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Elina Salnikova -
Počáteční uživatelská zkušenost
Jiří Čtrnáctý -
Uživatelská zkušenost s programem ROPRATEM
Kristína DLOUHÁ -
Teaching in Collaborative Virtual Reality: User Experience Optimization
Markéta Kučerová