Analýza řízení privátní značky v maloobchodě – Bc. Markéta Petroušková
Bc. Markéta Petroušková
Bachelor's thesis
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
The analysis of private label managing in retail sector
Abstract:
Téma bakalářské práce je Analýza řízení privátní značky v maloobchodě. Cílem práce je analyzovat současnou úroveň řízení privátní značky v maloobchodě, provedení výzkumu vnímání značky spotřebiteli a návrh zlepšení stávající situace. Teoretická část je věnovaná tématu bakalářské práce, která je zpracována pomocí odborné literatury. Aplikační část se věnuje stručnému popisu zvolené obchodní jednotky …moreAbstract:
The major objective of this Bachelor´s thesis entitled “the Analysis of Private Label Management in Retail” is to analyse the present level of private level management in retail, to carry out research on consumer perception of, and attitude towards, private label brands and to suggest improvement to the current situation. The theoretical part provides an overview of the main topic of the Bachelor´s …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/wpzc5/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2015
- Supervisor: Ing. Renata Vrchotová
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Market Penetration of Private Labels in the Czech Republic and Slovakia
Barbora Hegyiová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Private Labels
Zuzana Kolmačková -
Privátní značka a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová