Sociální kampaň se zaměřením na prevenci zdravotních a enviromentálních rizik vybrané kategorie tabákových výrobků – Bc. Zuzana Hanačíková
Bc. Zuzana Hanačíková
Master's thesis
Sociální kampaň se zaměřením na prevenci zdravotních a enviromentálních rizik vybrané kategorie tabákových výrobků
Social Campaign Focused on the Perception on Prevention of Health and Environmental Risks Associated with a Selected Category of Tobacco Products
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na návrh sociální kampaně pro prevenci zdravotních a environmentálních rizik spojených s vybranou kategorií tabákových výrobků. V teoretické části je uvedena rešerše odborné literatury a jsou prezentovány statistické a faktické argumenty zdůrazňující význam rostoucí popularity e-cigaret. Dále je představena metodika práce včetně stanovených cílů a výzkumných otázek. Praktická …viacAbstract:
The thesis is focused on the design of a social campaign for the prevention of health and environmental risks associated with the selected category of tobacco products. In the theoretical part, a review of professional literature is presented and statistical and factual arguments emphasizing the importance of the growing popularity of e-cigarettes are presented. Furthermore, the methodology of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANAČÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Sociální kampaň se zaměřením na prevenci zdravotních a enviromentálních rizik vybrané kategorie tabákových výrobků}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/6vnx6x/.
Jak správně citovat práci
Hanačíková, Zuzana. Sociální kampaň se zaměřením na prevenci zdravotních a enviromentálních rizik vybrané kategorie tabákových výrobků. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications