Aneta Christovová

Bachelor's thesis

Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby

Online marketing. Leveraging social media to promote classical music

Abstract:
Práce se zabývá online marketingem a jeho nástroji v kontextu vážné hudby. V úvodu je stručně představen internet, marketing a online marketing. Tato práce se zabývá následujícími otázkami: co se dá dělat pro šíření povědomí o vážné hudbě prostřednictvím online služeb? Jaká sociální média jsou vhodná pro spojení s určitými skupinami posluchačů? Jak si v mezinárodním měřítku vede česká hudební scéna …more
Abstract:
This thesis is focused on online marketing and it’s features within the classical music context. The introduction briefly presents the Internet, marketing and online marketing. The thesis adresses following questions: using online tools, what can we do to let young people know about classical music? Which social media are ideal to connect with specific focus groups? Is leveraging social media at Czech …more
 

Keywords

hudba

Keywords

vážná hudba

Keywords

propagace
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ
  • Reader: Tomáš KREJČA

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 7. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. Knihovna