Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby – Aneta Christovová
Aneta Christovová
Bachelor's thesis
Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby
Online marketing. Leveraging social media to promote classical music
Abstract:
Práce se zabývá online marketingem a jeho nástroji v kontextu vážné hudby. V úvodu je stručně představen internet, marketing a online marketing. Tato práce se zabývá následujícími otázkami: co se dá dělat pro šíření povědomí o vážné hudbě prostřednictvím online služeb? Jaká sociální média jsou vhodná pro spojení s určitými skupinami posluchačů? Jak si v mezinárodním měřítku vede česká hudební scéna …moreAbstract:
This thesis is focused on online marketing and it’s features within the classical music context. The introduction briefly presents the Internet, marketing and online marketing. The thesis adresses following questions: using online tools, what can we do to let young people know about classical music? Which social media are ideal to connect with specific focus groups? Is leveraging social media at Czech …moreKeywords
hudbaKeywords
hudební managementKeywords
vážná hudbaKeywords
propagaceKeywords
sociální média
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/8981
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Ingeborg RADOK ŽÁDNÁ
- Reader: Tomáš KREJČA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHRISTOVOVÁ, Aneta. \textit{Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Academy of Performing Arts in Prague, Hudební a taneční fakulta. 2016. Available from: https://theses.cz/id/6vs2x3/.
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 7. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBachelor programme / field:
Hudební umění / Hudební produkce
Theses on a related topic
-
Návrh propagace pro portál Knihovny.cz
Tereza Veletová -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
Daniel Reck
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights