Analýza marketingového mixu vybraného hotelu – Lucie Morávková
Lucie Morávková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu vybraného hotelu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu Grandhotelu Brno**** a jejím cílem je vymezit místo a úlohu marketingového mixu a charakterizovat jeho prvky a specifika pro hotelový management.První, teoretickou část, jsem vymezila pro historii a charakteristiku jednotlivých nástrojů marketingového mixu.Ve druhé části se zaměřuji na rozbor konkrétního podniku. Zjišťuji stav a realizaci marketingového …víceAbstract:
The subject of the Bechelors thesis is analysis of the marketing mix in Grandhotel Brno****.The aim is to defines the place and role of the marketing mix and characterized by elements and specificities for hotel management. I define the history and characteristic of the various marketing mix tools in theoretical part.The second part is focused in the analysis of the marketing mix in a particular hotel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/6vyh85/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Gastronomie, hotelnictví a turismus
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Formy zahraniční propagace hotelu
Dragana Kjorikj -
Analýza komunikačního mixu u hotelových zařízení
Romana ČOČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Morávková, L.
12. 4. 2018
Šefčík, V.
30. 4. 2018