David Cingroš

Bakalářská práce

Vliv motivace na pracovní výkonnost jedince v multi-level marketing společnosti

Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu motivace a multi-level marketingu. Hlavním cílem práce je zjistit, zda motivace ovlivňuje pracovní výkonnost jedince. Teoretická část je rozdělena na dvě hlavní kapitoly. První kapitola pojednává o motivaci, definuje ji, uvádímotivační teorie a zkoumá vztah motivace a pracovní výkonnosti. Druhá kapitola se zabývá systémem multi-level marketingu. Vysvětluje, jak …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the motivation and multi-level marketing. The main target is to ascertain if the motivation exert influence over individual´s productivity. The theoretical part is splitted into two main chapters. The first one concern is the motivation itself, give it´s definition, presents motivation theory and investigate the relation between motivation and the work performance …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor: http://theses.cz/id/6w2m6d/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management; Personální management v průmyslových podnicích