Barbora Ulrychová

Diplomová práce

Marketingové strategie elektronické hudby v Praze

Marketing strategies of electronic music in Prague

Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovými strategiemi elektronické hudby v Praze. Strategie sleduji z pohledu klubů, mimo-klubových eventů a labelů.
Abstract:
This thesis deals with marketing strategies of electronic music in Prague. It examine the strategy from the perspective of clubs, warehouse events and labels.
 

Klíčová slova

elektronická hudba

Klíčová slova

práce producenta

Klíčová slova

marketing

Klíčová slova

hudební průmysl
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: Kamila Zlatušková
  • Oponent: Tomáš FLISNÍK

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 10. 2019 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce