Spotřebitelské chování a životní styl tzv. třetí generace (lidí starších 50 let) – Bc. Veronika Zocherová
Bc. Veronika Zocherová
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování a životní styl tzv. třetí generace (lidí starších 50 let)
The Consumer Habits and Life Style of the people older than 50 years
Anotace:
Spotřebitelem je každý z nás. Typy spotřebitelů rozdělujeme na šest typů. Ochrana spotřebitele je jednou z podmínek dobře fungujícího tržního hospodářství. Máme jednotlivé tři činitele, abychom mohli zvýšit výsledky podniku. Důležitý v našem životě je náš životní styl. Každý z nás je ovlivňován sociálními a individuálními faktory. Životní styl představuje jednu z významných položek ve vzorci spotřebního …víceAbstract:
Anybody of us can be a consumer. The consumers can be divided into 6 different types. Protection of consumers is one of the conditions of the well functioning market economy. We have three different factors to improve the company´s results. Life style is important in our life. Anybody of us is influenced by social and individual factors. Life style represents one of important elements of the consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n5qfm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2009
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Well-being a individuální pojetí sociální změny občansky angažovaných mladých lidí
Simona Hendrychová -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova -
Factors influencing behaviour of young consumers in the wine market
Jakub Vičík -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova -
Factors influencing behaviour of young consumers in the wine market
Jakub Vičík -
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
Tomáš Sadílek -
Trh nemovitostí v ČR a chování spotřebitelů
Nela Havlíčková -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva