Bc. Ivan Černík

Master's thesis

Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o

Modern shopping consumer behavior and how affect it by marketing activities of the company ITS, s. r. o.
Abstract:
Diplomová práce se věnuje nákupnímu rozhodování zákazníka na trhu respiračních produktů, který je trhem B2B. Dále marketingové komunikaci na tomto trhu a jejímu možnému zlepšení. V první části se autor věnuje v teoretické rovině problematikám nákupního chování a rozhodování a dále marketingu jako celku, marketingové komunikaci a jejím trendům. Praktická část se zaměřuje na zkoumání daných problematik …more
Abstract:
Thesis deals with purchasing decisions on the respiratory systems market which is B2B market. Further marketing communications in this market and its possible imporovements. In the first part, the author deals with the theoretical problems of shopping behavior and decision making and marketing as a whole, marketing communication and its trends. The practical part focuses on studying these issues in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance