Podpora rozvoje komunikačních dovedností u žáků základní školy – Sára Kabatniková
Sára Kabatniková
Bachelor's thesis
Podpora rozvoje komunikačních dovedností u žáků základní školy
The support of communication skills of pupils in a primary school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá úrovní komunikačních dovedností u žáků na 1. stupni základní školy. V teoretické části bakalářské práce je popsána charakteristika žáka na 1. stupni základní školy, a to zejména z hlediska biologického, psychologického a sociálního vývoje a vývoje komunikačních dovedností. Zároveň jsou popsány časté vady řeči, které se objevují u žáků zařazených do běžného vzdělávání na 1 …moreAbstract:
Thesis relates to the topic of the level of communication skills of pupils in a primary school. The theoretical part of this thesis contains a characteristic of biological, psychological and social development and development of communication skills of pupils in a primary school. The most common speech defects of children in common primary school are also described there. The legislative support for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11107
Thesis defence
- Date of defence: 14. 5. 2019
- Supervisor: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tereza Koliášová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KABATNIKOVÁ, Sára. \textit{Podpora rozvoje komunikačních dovedností u žáků základní školy}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/6wcksa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights