The CLIL method at Czech secondary schools: Study case – BcA. Tereza Javnická
BcA. Tereza Javnická
Diplomová práce
The CLIL method at Czech secondary schools: Study case
The CLIL method at Czech secondary schools: Study case
Anotace:
Tato práce se zabývá implementací metody CLIL, jakožto moderního přístupu ve výuce, na třech středních školách v České republice. Hlavním cílem této práce je popsat podobnosti a rozdíly v praktickém využití CLILu na středních školách, vyzdvihnout hlavní výzvy s kterými se účastníci CLILu potýkají a potvrdit či vyvrátit jak hypotézu zda CLIL napomáhá rozvoji anglického jazyka, tak co zapříčinilo nepříliš …víceAbstract:
This thesis deals with implementation of CLIL (Content and Language Integrated Learning) as a modern teaching approach at three secondary schools in the Czech Republic. The main objective of this thesis is to describe similarities and differences in CLIL practise, depict the challenges CLIL participants at secondary schools deal with and prove or disprove a hypothesis whether CLIL approach helps students …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q6rgo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Metoda CLIL v praxi českých škol/Implementing Content and Language Integrated Learning in Czech schools
Renáta HORSKÁ -
Implementation of the CLIL method at lower-secondary schools
Markéta OCZKOVÁ -
Implementation of Experiential Learning in the Form of Escape Games within English Lessons at Lower-Secondary Schools
Veronika Dufková -
Teaching English through Literature at Secondary Schools
Alžběta Jirásková -
Implementation of the CLIL method at lower-secondary schools
Markéta OCZKOVÁ -
Výuka formou CLIL a příklady jejího využití na českých základních školách
Alena NĚMEČKOVÁ