Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě – Bc. Žaneta Senftová
Bc. Žaneta Senftová
Master's thesis
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
Enhancing product brands through integrated marketing communication instruments in a selected company
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě” je využití jednotlivých nástrojů IMK při budování značky, jejich kritické zhodnocení, doporučení vhodnějších postupů, které by korespondovaly s teoretickými poznatky. Teoretická část obsahuje kapitoly o budování a strategickém řízení značky, integorvané marketingové komunikaci a jejím významu při budování značky …moreAbstract:
Subject of dissertation,,Enhancing product brands through integrated marketing communication instruments in a selected company’’ is application of individual components of IMK within founding a new brand, their critical evaluation, recommendation of suitable steps, which would correspondent with the theoretical findings. Theoretical part contains chapters of building and strategically managing new …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/icyj2/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček