Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě – Bc. Žaneta Senftová
Bc. Žaneta Senftová
Diplomová práce
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
Enhancing product brands through integrated marketing communication instruments in a selected company
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě” je využití jednotlivých nástrojů IMK při budování značky, jejich kritické zhodnocení, doporučení vhodnějších postupů, které by korespondovaly s teoretickými poznatky. Teoretická část obsahuje kapitoly o budování a strategickém řízení značky, integorvané marketingové komunikaci a jejím významu při budování značky …víceAbstract:
Subject of dissertation,,Enhancing product brands through integrated marketing communication instruments in a selected company’’ is application of individual components of IMK within founding a new brand, their critical evaluation, recommendation of suitable steps, which would correspondent with the theoretical findings. Theoretical part contains chapters of building and strategically managing new …víceKlíčová slova
Značka budování značky positioning značky hodnota značky řízení značky integrovaná marketingová komunikace marketingové nástroje marketingová strategie Brand brand building brand positioning brand equity brand management integrated marketing communication marketing tools marketing strategy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/icyj2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček