Bc. Tomáš Bittner

Master's thesis

Virální marketing a sociální sítě

Viral marketing and social networks
Abstract:
Ve své diplomové práci se budu zabývat netradičními formami novodobé reklamy, především se budu soustředit na virální marketing a sociální sítě. Tyto dva pojmy jsou spolu velmi blízce spjaty, protože virální marketing je marketingová technika, která pro šíření komerčního sdělení využívá především sociálních sítí. Je to předem naplánovaná aktivita, která svého příjemce podvědomě motivuje k dalšímu šíření …more
Abstract:
In my thesis I will deal with non-traditional forms of modern advertistment, I will focus primarily on viral marketing and social networks. These two concepts are very closely linked together, because viral marketing is a marketing technice, which for the propagation of commercial communications mainly use social networks. It is a previously scheduled activity, that subconsciously motivate recipient …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2011
  • Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Reader: Ing. Petr Unger

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní