Faktory ovlivňující výběr destinace pro dovolenou u věkové kategorie 18 - 25 let – Mariia Zarivna
Mariia Zarivna
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující výběr destinace pro dovolenou u věkové kategorie 18 - 25 let
Factors influencing the choice of a holiday destination for the 18-25 age group
Anotácia:
Zarivna, M. Faktory ovlivňující výběr destinace pro dovolenou u věkové kategorie 18-25 let. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Cílem bakalářské práce je zjistit faktory, které hrají podstatnou roli při výběru destinace pro dovolenou u zadané věkové kategorie, tj. 18-25 let. První část bakalářské práce je věnována literární rešerši, která obsahuje přehled dosavadních poznatků …viacAbstract:
Zarivna, M. Factors influencing the choice of a holiday destination for the 18-25 age group. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2017.The aim of the bachelor thesis is to find out the factors that play a significant role in the selection of a holiday destination for the 18-25 age group. The first part of the bachelor thesis is devoted to the literary research, that includes an overview …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jana Dundelová, Ph.D.
- Oponent: Monika Bédiová, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZARIVNA, Mariia. \textit{Faktory ovlivňující výběr destinace pro dovolenou u~věkové kategorie 18 - 25 let}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/6ws3sq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Tourism Management
Práce na příbuzné téma
-
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Psychologie reklamy - aktuální trendy
Jana Nováková -
Psychologie reklamy.
Libuše Jonášová -
Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center
Jana Žákovčíková -
Životní styl a cestovní ruch generace Y v České republice
Filip Spousta -
Životní styl a cestovní ruch
Barbora Podolcová -
Finský životní styl SISU a jeho dopad na ubytovací a stravovací služby ve Finsku
Michaela Kužniarová -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará
Názov
Vložil
Vložené
Práva