Influence of social media on tourism decision-making process of tourists – Bc. Aidana Abdilkyzy
Bc. Aidana Abdilkyzy
Diplomová práce
Influence of social media on tourism decision-making process of tourists
Abstract:
With the rapid advancement of internet and smartphones, we have joined the era of mobile Internet social network, that not only significantly transforms the daily practices of the general public, but additionally makes enterprises face new business atmosphere. Social media provides several possibilities for the travel industry and also provides wide range of offerings to travel brands.Based on the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Benda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ABDILKYZY, Aidana. \textit{Influence of social media on tourism decision-making process of tourists}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/6x6v5b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Citizens diplomacy, non-state actors and its influence in decision-making process in the framework of the EU
Ilim Abai uulu -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva