Analýza marketingových aktivit veřejné instituce: Katastrální úřad – Vladimír Kostelecký
Vladimír Kostelecký
Bakalářská práce
Analýza marketingových aktivit veřejné instituce: Katastrální úřad
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním marketingu ve veřejné správě. První část se věnuje teoretickým souvislostem, které se týkají marketingu, předřevším marketingu služeb. V této části je dále věnována pozornost marketingu ve veřejné správě a jeho specifikám. Součástí teoretické části jsou také informace, které se týkají též významu a historie správy katastru nemovitostí na území dnešní České …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with application of marketing in public administration. The first part focuses on theoretical marketing issues, especially marketing of services. Next, it describes the public administration marketing and its specifics. In the theoretical part, there is also the information regarding the importance and history of the land register administration in the Czech Republic. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/6x7lbh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOSTELECKÝ, Vladimír. \textit{Analýza marketingových aktivit veřejné instituce: Katastrální úřad}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/6x7lbh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva