Analýza marketingových aktivit veřejné instituce: Katastrální úřad – Vladimír Kostelecký
Vladimír Kostelecký
Bachelor's thesis
Analýza marketingových aktivit veřejné instituce: Katastrální úřad
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním marketingu ve veřejné správě. První část se věnuje teoretickým souvislostem, které se týkají marketingu, předřevším marketingu služeb. V této části je dále věnována pozornost marketingu ve veřejné správě a jeho specifikám. Součástí teoretické části jsou také informace, které se týkají též významu a historie správy katastru nemovitostí na území dnešní České …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with application of marketing in public administration. The first part focuses on theoretical marketing issues, especially marketing of services. Next, it describes the public administration marketing and its specifics. In the theoretical part, there is also the information regarding the importance and history of the land register administration in the Czech Republic. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Identifier:
http://theses.cz/id/6x7lbh/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOSTELECKÝ, Vladimír. \textit{Analýza marketingových aktivit veřejné instituce: Katastrální úřad}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Available from: https://theses.cz/id/6x7lbh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights