Rozvoj činnosti realitní kanceláře v době ekonomické krize – Bc. Eva Fuková
Bc. Eva Fuková
Master's thesis
Rozvoj činnosti realitní kanceláře v době ekonomické krize
The development of real estate agency in times of economic crisis
Abstract:
Diplomová práce se zabývá teoretickým popisem činností realitních kanceláří s přihlédnutím na období ekonomické krize, kladen důraz na významnost marketing managementu a za pomoci vybraných analýz stanoveny návrhy vedoucí ke změně podnikatelské strategie společnosti.Abstract:
This thesis deals with the theoretical description of real estate services with regard to the economic crisis, the emphasis on the importance of marketing management and analysis using the selected set suggestions to change the business strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ch1zr/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Jiří Hanák
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová -
Marketingový mix vybrané cestovní kanceláře
Dominika Zatloukalová -
Marketingový mix CK Fischer, a.s.
Marie Skřivanová -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingová situační analýza cestovní kanceláře a její vliv na marketingový mix
Roman Fisek