Využití sociálních sítí při podpoře čtenářství na 2. stupni základních škol – Bc. Zora NEJEZCHLEBOVÁ
Bc. Zora NEJEZCHLEBOVÁ
Master's thesis
Využití sociálních sítí při podpoře čtenářství na 2. stupni základních škol
Use social networks to support reading at lower-secondary schools
Anotácia:
Diplomová práce Využití sociálních sítí při podpoře čtenářství na 2. stupni základních škol se věnuje rozvoji čtenářství u žáků na druhém stupni základních škol prostřednictvím sociálních sítí. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit možnosti využití moderních technologií a sociálních sítí ve výuce literatury. Dílčím cílem je návrh činností s využitím sociálních sítí či návrh konkrétních postupů při …viacAbstract:
Thesis The Usage of Social Sites as Support for Reading at the Second Degree of Primary Schools focuses on development of pupil's reading at the second degree of primary schools by usage of social sites. The aim of this work is to analyze and evaluate the possibilities of using modern technologies and social networks in teaching literature. You can divide this main goal into sub-goals in accordance …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEJEZCHLEBOVÁ, Zora. Využití sociálních sítí při podpoře čtenářství na 2. stupni základních škol . Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching Czech Language and Literature for Lower Secondary Schools / UČJma-USVmi
Práce na příbuzné téma
-
Dramatická výchova a čtenářská gramotnost
Ivana KADĚROVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Využití krokovacích robotických hraček ve výuce na prvním stupni základní školy
Klára Šimková -
Integrovaná témata ve výuce na základní škole
Alena Drábková -
Návrh a výroba trvalých preparátů a jejich využití ve výuce přírodopisu na základní škole
Daniela Handlířová -
Konceptuální fyzika ve výuce hydrostatiky na základní škole
Vít Musil -
Využití rostlin čeledi hluchavkovité při výuce (nejen) chemie na základní škole
Michaela Šplíchalová -
. Radioaktivita jako geofaktor životního prostředí ve výuce na základní škole
Lenka Němečková
Názov
Vložil
Vložené
Práva