Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu – Ing. Karolína Reinerová
Ing. Karolína Reinerová
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Marketing Mix of the Tourist Destination
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu destinace Řecko z pohledu českého turisty a okrajově z pohledu Řecka. Dále se práce zaměřuje na rozbor cílové skupiny cestujících do této středomořské země. Nedílnou součástí je pohled českých turistů na současnou finanční krizi a její dopady na řecký turismus. V teoretické části je představen marketingový mix všeobecně. Poté následuje konkrétní …víceAbstract:
The content of this bachelor thesis is to analyze the marketing mix of tourist destinations - Greece from the perspective of Czech tourists and marginally from the perspective of Greece. It also focuses on the analysis of target group traveling to this Mediterranean country. An integral part of this thesis is dealing with the points of view of Czech tourists on the current financial crisis and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ecex2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Alena Pilná
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Karolína Černá -
Marketingový mix firmy Ordr, s.r.o.
Tomáš Reimer