Lež a pravda v komerční komunikaci – Mgr. Nikola KALIPOLITISOVÁ
Mgr. Nikola KALIPOLITISOVÁ
Master's thesis
Lež a pravda v komerční komunikaci
False statement and truth in commercial communication by an example of advertising
Abstract:
Práce pojednává o jednom z nejvýznamnějších pilířů reklamní praxe {--} o pravdivosti reklamy. Teore-tická část je shrnutím současné úpravy právní regulace a etické samoregulace reklamy v České republice se zaměřením na normu pravdivosti a klamavosti. Další průběh práce směřuje spíše k etické samoregulaci reklamy. Náplní praktické části je analýza postupů nejvýznamnějšího českého samoregulačního orgánu …moreAbstract:
The diploma work deals with one of the most important pillar of the advertising practice {--} veracity. The theoretical part is a summation of contemporary structure of legal regulation and self-regulation of advertising in the Czech Republic with concentrating on veracity and falsehood. Further course of the diploma leads rather to ethical self-regulation of advertising. Analysis of the most important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2006
Identifier:
2716
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2006
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KALIPOLITISOVÁ, Nikola. Lež a pravda v komerční komunikaci. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Klamavá reklama u rychloobrátkového zboží
Irena Teprtová -
Klamavá reklama
Kateřina TÉROVÁ -
Právní regulace reklamy
Lucie Sirůčková -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Klamavá reklama a její (ne)regulace
Markéta Kuncová -
Právní regulace reklamy
Klára Telecká -
Regulace klamavé reklamy
Pavlína Knotková -
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová