Mgr. Nikola KALIPOLITISOVÁ

Master's thesis

Lež a pravda v komerční komunikaci

False statement and truth in commercial communication by an example of advertising
Anotácia:
Práce pojednává o jednom z nejvýznamnějších pilířů reklamní praxe {--} o pravdivosti reklamy. Teore-tická část je shrnutím současné úpravy právní regulace a etické samoregulace reklamy v České republice se zaměřením na normu pravdivosti a klamavosti. Další průběh práce směřuje spíše k etické samoregulaci reklamy. Náplní praktické části je analýza postupů nejvýznamnějšího českého samoregulačního orgánu …viac
Abstract:
The diploma work deals with one of the most important pillar of the advertising practice {--} veracity. The theoretical part is a summation of contemporary structure of legal regulation and self-regulation of advertising in the Czech Republic with concentrating on veracity and falsehood. Further course of the diploma leads rather to ethical self-regulation of advertising. Analysis of the most important …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2006
Identifikátor: 2716

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
  • Vedúci: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KALIPOLITISOVÁ, Nikola. Lež a pravda v komerční komunikaci. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications