Lež a pravda v komerční komunikaci – Mgr. Nikola KALIPOLITISOVÁ
Mgr. Nikola KALIPOLITISOVÁ
Diplomová práce
Lež a pravda v komerční komunikaci
False statement and truth in commercial communication by an example of advertising
Anotace:
Práce pojednává o jednom z nejvýznamnějších pilířů reklamní praxe {--} o pravdivosti reklamy. Teore-tická část je shrnutím současné úpravy právní regulace a etické samoregulace reklamy v České republice se zaměřením na normu pravdivosti a klamavosti. Další průběh práce směřuje spíše k etické samoregulaci reklamy. Náplní praktické části je analýza postupů nejvýznamnějšího českého samoregulačního orgánu …víceAbstract:
The diploma work deals with one of the most important pillar of the advertising practice {--} veracity. The theoretical part is a summation of contemporary structure of legal regulation and self-regulation of advertising in the Czech Republic with concentrating on veracity and falsehood. Further course of the diploma leads rather to ethical self-regulation of advertising. Analysis of the most important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2006
Identifikátor:
2716
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALIPOLITISOVÁ, Nikola. Lež a pravda v komerční komunikaci. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Klamavá reklama u rychloobrátkového zboží
Irena Teprtová -
Klamavá reklama
Kateřina TÉROVÁ -
Právní regulace reklamy
Lucie Sirůčková -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Klamavá reklama a její (ne)regulace
Markéta Kuncová -
Právní regulace reklamy
Klára Telecká -
Regulace klamavé reklamy
Kateřina Kysučanová -
Reklama z etického pohledu
Eva SOJKOVÁ