Srozumitelnost manuálů jako faktor spokojenosti zákazníků – David Garba
David Garba
Bakalářská práce
Srozumitelnost manuálů jako faktor spokojenosti zákazníků
Comprehensibility of Reference Books as a Consumer Satisfaction Factor
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá srozumitelností manuálů či návodů jako jednoho z klíčových faktorů produktu, který může mít vliv na spokojenost zákazníka. Seznamuje čtenáře s legislativou, normami a principy, které se vztahují k uživatelským manuálům a popisuje zásady při tvorbě manuálů. Zabývá se analýzou vybraného vzorku manuálů a posouzením jejich celkové kvality z různých pohledů. Další část práce …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the comprehensibility of manuals or guides as one of the key factors of a product, which may have an impact on customer satisfaction. Introduces the reader with legislation, standards and principles that apply to user manuals and describes the principles of producing manuals. It deals with the analysis of sample manuals and assess their overall quality from different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87936
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Josef Tošenovský
- Oponent: Petra Halfarová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GARBA, David. \textit{Srozumitelnost manuálů jako faktor spokojenosti zákazníků} Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/6y5j6h/. [cit. 2024-03-29].
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti
Práce na příbuzné téma
-
Effect of Management Factor on Employee Job Satisfaction
Assem Abatova -
Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Prácheňsko
Lucie DVOŘÁKOVÁ -
Spokojenost zákazníka jako faktor růstu výkonnosti pivovarnického podniku
Barbora HOTOVCOVÁ -
A Comparative Analysis of Punctuation Marks in English and Czech Instructions for Use
Ondřej Jakubčík -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Konzument nebo produkt konzumu? Vliv střední třídy na postavení žen v Číně
Lenka Meluzínová -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
An Impact of Communicated Product Benefits on Consumer’s Evaluation of Gendered Products
Darya Kniha