Návrh na vylepšení marketingové strategie pro značku piva Velkopopovický Kozel se zaměřením na segment žen – Kateřina Křížová
Kateřina Křížová
Bachelor's thesis
Návrh na vylepšení marketingové strategie pro značku piva Velkopopovický Kozel se zaměřením na segment žen
Návrh na vylepšení marketingové strategie pro značku piva Velkopopovický Kozel se zaměřením na segment žen
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tím, jak ženy hodnotí stávající marketingovou strategii Velkopopovického Kozla a obsahuje doporučení návrhů na vylepšení marketingové strategie. Návrhy na vylepšení jsou analyzovány na základě dotazníkového šetření. Práce také obsahuje SWOT analýzu a konkurenční analýzu.Abstract:
The bachelor thesis examines how women evaluate the current marketing strategy of Velkopopovický Kozel and includes the subsequent recommendation of suggestions for improving the marketing strategy. The suggestions for improvement are analyzed on the basis of a questionnaire survey. The thesis also includes a SWOT analysis and a competitor analysis.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2023
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘÍŽOVÁ, Kateřina. \textit{Návrh na vylepšení marketingové strategie pro značku piva Velkopopovický Kozel se zaměřením na segment žen}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/6y6yyi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91024
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová