Kateřina Křížová

Bachelor's thesis

Návrh na vylepšení marketingové strategie pro značku piva Velkopopovický Kozel se zaměřením na segment žen

Návrh na vylepšení marketingové strategie pro značku piva Velkopopovický Kozel se zaměřením na segment žen
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tím, jak ženy hodnotí stávající marketingovou strategii Velkopopovického Kozla a obsahuje doporučení návrhů na vylepšení marketingové strategie. Návrhy na vylepšení jsou analyzovány na základě dotazníkového šetření. Práce také obsahuje SWOT analýzu a konkurenční analýzu.
Abstract:
The bachelor thesis examines how women evaluate the current marketing strategy of Velkopopovický Kozel and includes the subsequent recommendation of suggestions for improving the marketing strategy. The suggestions for improvement are analyzed on the basis of a questionnaire survey. The thesis also includes a SWOT analysis and a competitor analysis.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2023
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91024