Fiktivní příběh jako symbolický obraz aktuálního stavu psychiky u dětí s ADHD – Mgr. Jana Hložánková
Mgr. Jana Hložánková
Master's thesis
Fiktivní příběh jako symbolický obraz aktuálního stavu psychiky u dětí s ADHD
Fictional story as a symbolic image of the current state of mind in children with ADHD.
Abstract:
Ve své diplomové práci se zabývám projektivní metodou Kresby začarovaného zvířete u dětí s diagnostikovaným syndromem ADHD. Cílem práce je pomocí rozboru příběhu detekovat symboliku, u níž existuje předpoklad vztahu k symptomům ADHD a také posoudit symboliku příběhu individuálně k anamnéze dítěte. Vzorek tvořilo 16 dětí ve věkovém rozmezí 9 – 12 let s potvrzenou diagnózou syndromu ADHD, z nichž všichni …moreAbstract:
In my thesis, I deal with the projective technique of The Fantasy Animal Game Technique at children with diagnosticated ADHD syndrome. The goal of the thesis is, by analysing the story, to detect the symbolism, which could be related to the ADHD symptomes, and also to assess the symbolism of the story individualy to the child’s anamnesis. The sample was made up of sixteen children between 9 – 12 years …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cmbew/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2013
- Supervisor: PhDr. Tatjana Bláhová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Helena Leszczynska -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková -
Projektivní metody v praxi poradenského psychoga
Markéta Prokešová -
Průpravné hry a cvičení pro nácvik a zlepšení techniky volejbalových dovedností žáků SŠ
Barbora KOPTOVÁ -
Fiktivní příběh jako symbolický obraz aktuálního stavu psychiky u dospívajících s emočními poruchami.
Lucie Hlávková -
Projektivní technika Kresba začarovaného zvířete v praxi poradenského psychologa
Tatjana Bláhová -
Projektivní technika Kresba začarovaného zvířete v kresbě dětí s poruchami chování
Veronika Lukáčová