Jan Romaňák

Bakalářská práce

Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B

Marketing Communication of Company Navláčil stavební firma, s.r.o. in B2B Market
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat firemní marketingovou komunikaci společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B a poskytnout návrhy a doporučení sloužící ke zkvalitnění této komunikace. Tento problém byl vyřešen za pomoci komplexní analýzy nejen nástrojů marketingové komunikace, ale také situační a SWOT analýzy. Výsledkem je přehled o současné situaci společnosti a návrhy v oblasti marketingové …více
Abstract:
The main goal of this study is to analyze marketing communication of company Naláčil stavební firma, s.r.o. in B2B market and to provide suggestions and recommendations, serving to improve this communication. This problem was solved with use of not only complex analysis of marketing communication tools, but also situational and SWOT analysis. The results are overview of the current situation of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Růžena Vorlová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Romaňák, Jan. Marketingová komunikace společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. na trhu B2B. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing