Návrh strategie pro zavedení nového produktu na trh mobilních aplikací – Jana Matochová
Jana Matochová
Diplomová práce
Návrh strategie pro zavedení nového produktu na trh mobilních aplikací
Strategy Proposal for Launching New Product on the Mobile Application Market
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh strategie pro zavedení nového produktu na trh mobilních aplikací. Cílem práce je navrhnout strategie pro zavedení nového produktu na trh mobilních aplikací společnosti Reinto s.r.o., která chce v současné době zavést mobilní aplikaci s názvem Elektronický úřad. Tato práce je rozdělena na několik dílčích částí. První část je teoretická a zabývá se teoretickými …víceAbstract:
This thesis is focused on a proposal of strategy for launch of a new product on the market for mobile applications. The particular aim is to design a strategy for launch of new product on mobile apps market of company Reinto s.r.o., which currently wants to introduce a mobile application called Electronic Office. This thesis is divided into several sub-parts. The first part is theoretical and deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107224
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Zuzana Stefanovová
- Oponent: Jarmil Adamec
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATOCHOVÁ, Jana. \textit{Návrh strategie pro zavedení nového produktu na trh mobilních aplikací}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/6yszza/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová