Janka Gombarčeková

Bakalářská práce

Špecifiká tvorby marketingového mixu

Specifics of the creation of marketing mix in selected commercial bank
Abstract:
In this these we are dealing with a problematic of bank marketing. There are in bank some specifiticies by the creation of marketing mix. In the fist part, we focuse on theoretical background ot marketing. We adress definitions of bank marketing and concrete instruments of marketing mix, consequently product, price, distribution, communication, staff, process and physical environment. In the second …více
Abstract:
V práci sa zaoberáme problematikou bankového marketingu. V bankách má tvorba marketingového mixu určité špecifiká.V prvej časti rozoberáme teoretické východiská marktetingu. Venujeme sa definíciám bankového marketingu a konkrétnym nástrojom marketingového mixu, čiže produktu, cene, distribúcii, komunikácii, personálu, procesu a fyzickému prostrediu. V druhej časti charakterizujeme vybranú banku - Slovenskú …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management