Janka Gombarčeková
Bachelor's thesis
Špecifiká tvorby marketingového mixu
Specifics of the creation of marketing mix in selected commercial bank
Abstract:
In this these we are dealing with a problematic of bank marketing. There are in bank some specifiticies by the creation of marketing mix. In the fist part, we focuse on theoretical background ot marketing. We adress definitions of bank marketing and concrete instruments of marketing mix, consequently product, price, distribution, communication, staff, process and physical environment. In the second …moreAbstract:
V práci sa zaoberáme problematikou bankového marketingu. V bankách má tvorba marketingového mixu určité špecifiká.V prvej časti rozoberáme teoretické východiská marktetingu. Venujeme sa definíciám bankového marketingu a konkrétnym nástrojom marketingového mixu, čiže produktu, cene, distribúcii, komunikácii, personálu, procesu a fyzickému prostrediu. V druhej časti charakterizujeme vybranú banku - Slovenskú …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/tcx0v/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Reader: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GOMBARČEKOVÁ, Janka. \textit{Špecifiká tvorby marketingového mixu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2011. Available from: https://theses.cz/id/6yuh81/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Úverový proces u spotrebného úveru na bývanie vo vybraných bankách SR
Tomáš Kvoriak -
Dopady regulácií na trh spotrebiteľských úverov na bývanie
Erika Vasiľková -
Úvery určené na bývanie vo vybraných bankách SR
Gabriela Očenášová -
Komparácia úverov na bývanie vo výbraných bankách
Ivan Maňka -
Úvery na bývanie
Eva Madudová -
Analýza poskytnutia úveru na bývanie pre klienta
Petra Husárová -
Bankové produkty určené na financovanie bytových potrieb
Michal Hrabčák -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová