Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice – Adéla ONDRÁŠOVÁ
Adéla ONDRÁŠOVÁ
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Analysis of consumer behaviour on the decorative cosmetics market in Czech Republic
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza chování spotřebitelů na českém trhu s dekorativní kosmetikou. Hlavním cílem této práce je poskytnout přehled o chování a potřebách zákazníků, identifikovat faktory ovlivňující spotřebitele a navrhnout doporučení pro obchodníky s kosmetickými produkty. Teoretická část se věnuje definici spotřebního chování a její podstatě. Teoretická část také zahrnuje popis kosmetického …víceAbstract:
The main subject of this thesis is the analysis of consumer behaviour on the market with decorative cosmetics in Czech Republic. The aim is to provide an overview of consumer behaviour and their needs, identify factors which influence consumers and to propose recommendations for beauty product marketers. The theoretical part focuses on the definition of consumer behaviour and its purpose. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Kosina
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONDRÁŠOVÁ, Adéla. Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů
Kateřina Bernatíková -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů
Anna Kudláčková -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
Tereza Mládková -
Analýza spotřebitelského chování generace Z na trhu kosmetiky
Markéta Šeligová -
Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování
Marie Morcinková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu kosmetiky
Veronika Dohnálková
Název
Vložil
Vloženo
Práva