Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice – Adéla ONDRÁŠOVÁ
Adéla ONDRÁŠOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Analysis of consumer behaviour on the decorative cosmetics market in Czech Republic
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza chování spotřebitelů na českém trhu s dekorativní kosmetikou. Hlavním cílem této práce je poskytnout přehled o chování a potřebách zákazníků, identifikovat faktory ovlivňující spotřebitele a navrhnout doporučení pro obchodníky s kosmetickými produkty. Teoretická část se věnuje definici spotřebního chování a její podstatě. Teoretická část také zahrnuje popis kosmetického …moreAbstract:
The main subject of this thesis is the analysis of consumer behaviour on the market with decorative cosmetics in Czech Republic. The aim is to provide an overview of consumer behaviour and their needs, identify factors which influence consumers and to propose recommendations for beauty product marketers. The theoretical part focuses on the definition of consumer behaviour and its purpose. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. David Kosina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ONDRÁŠOVÁ, Adéla. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2022. Available from: https://theses.cz/id/6yzpqe/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ONDRÁŠOVÁ, Adéla. Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Economic and Managerial Studies / Economic and Managerial Studies / English for Translators and Interpreters
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů
Kateřina Bernatíková -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů
Anna Kudláčková -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
Tereza Mládková -
Analýza spotřebitelského chování generace Z na trhu kosmetiky
Markéta Šeligová -
Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování
Marie Morcinková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu kosmetiky
Veronika Dohnálková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights