Bc. Matěj Mrázek

Diplomová práce

Unreal Engine a jeho využití

The Unreal Engine and its Applications
Anotace:
Tato diplomová práce byla zaměřena na teoretický popis a tvorbu částicových systémů a post process efektů a jejich praktické ukázky formou interaktivní real-time aplikace vytvo-řené v Unreal Enginu editoru. Součástí práce bylo použití modelu města Otrokovic, které-mu předcházel proces jeho exportu z programu Blender následovaný procesem importu do Unreal Engine editoru. Uživateli je umožněno procházet …více
Abstract:
This diploma thesis was focused on theory and creation of particle systems and post pro-cess effects and their practical examples in the form of real-time application created in Unreal Engine editor. Part of the thesis was using the model of Otrokovice town, which was preceded by the process of export from application called Blender followed by the process of import to Unreal Engine editor. A user …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Zveřejnit od: 12. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavel Pokorný, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mrázek, Matěj. Unreal Engine a jeho využití. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe