Kateřina Sequensová

Diplomová práce

Klamání spotřebitele se zaměřením na reklamu v ČR a v zahraničí

Consumer deception focused on advertising in the Czech Republic and abroad
Anotace:
Cílem diplomové práce je poukázat na různé formy klamání spotřebitele. Jedná se zejména o klamavé a agresivní praktiky, s nimiž se spotřebitelé setkávají v běžném životě, a které mnohdy přesahují hranice akceptovatelnosti vymezené právními úpravami. Zřetel je brán především na reklamu, která silně ovlivňuje rozhodování spotřebitele při nakupování. Obsahem této práce jsou také právní prostředky, jimiž …více
Abstract:
The main aim of my thesis is to identify various forms of consumer deception. These include misleading and aggressive practices that consumers encounter in everyday life and which often exceed limits of acceptability regulated by legislation. The thesis emphasises primarily advertising which strongly affects consumer decision-making for buying. Legal means of protection against deception are included …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2013
  • Vedoucí: Jiřina Hásová
  • Oponent: Lucie Čabanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34867