Bc. Hana Chmelíková

Master's thesis

Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění

Public Relations as a Tool of Companies to Build Positive Public Opinion
Abstract:
Public relations je velice aktuální téma pro všechny firmy operující v dnešním hyperkonkurenčním prostředí. Každá firma by měla dbát na budování pozitivního obrazu v myslích svých stálých i potenciálních zákazníků stejně dobře, jako na budování kladných vztahů se zástupci mediálních subjektů. První část diplomové práce má za úkol shromáždit již zjištěná fakta týkající se problematiky public relations …more
Abstract:
Public Relations is very actuall topic for all companies operating on nowadays hypercompetiton environment. Every single company should care about building a positive image in minds of the current and allso potential customers, as well as building positive relations with representatives of media entity. The main aim of the firts part of the thesis is to collect factas, that has already been previously …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication