Vztah pobočky a centrály nadnárodní společnosti - autonomie pobočky – Bc. Tereza Svítilová
Bc. Tereza Svítilová
Diplomová práce
Vztah pobočky a centrály nadnárodní společnosti - autonomie pobočky
Headquarter-subisidary relationship - the subsidiary autonomy
Anotace:
Cílem této výzkumné práce je zjistit, do jaké míry vstupuje centrála do rozhodování ve třech oblastech na třech úrovních hierarchie ve specifickém typu pobočky centra sdílených služeb. Výzkum bere v úvahu dvě časová období před a po pandemii Covid-19 a porovnává výsledky mezi sebou. Na úvod je představena nadnárodní společnost a centrum sdílených služeb a také organizační strategie, která má za cíl …víceAbstract:
The purpose of this study is to research to what extent the headquarter influences the decision-making autonomy of a Shared Service Centre in three functions and three hierarchy levels. This research is conducted during the Covid-19 pandemic and compare results from before and after Covid-19. Firstly, the multinational corporation and shared service centre are introduced. Organisational strategy chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k5ms1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Organization Culture and Growing Strategy in Multinational Corporations
Yuchen Si -
International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations
Malin Kasselmann -
Leadership Style and Organizational Culture
Cevher Cevat Akten -
Market Entry Strategy of the Global Corporations on the Markets of China
Ziye Zhao -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Vztah pobočky a centrály nadnárodní společnosti
Artem Borovko -
Řízení měnového rizika v nadnárodní společnosti
Jakub Patkoš -
Vyhodnocení dopadu cenových strategií nákupu v nadnárodní společnosti
Pavla Vitková