Dopady pandemie covid-19 na výuku předmětu vlastivěda v primární škole – Adéla MAJEROVÁ
Adéla MAJEROVÁ
Diplomová práce
Dopady pandemie covid-19 na výuku předmětu vlastivěda v primární škole
The Impact of Covid-19 pandemic on history and geography education in primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá dopadem pandemie covid-19 na výuku předmětu vlastivěda v primární škole. Teoretická část obsahuje průběh pandemie covid-19, popis předmětu vlastivěda, organizační formy, výukové metody, prostředky a distanční vzdělávání. V empirické části jsme pomocí formy strukturovaných rozhovorů s učiteli zjišťovali dopady pandemie covid-19 na výuku předmětu vlastivěda.Abstract:
The diploma thesis deals of the impacts of covid-19 pandemic on history and geography education in primary school. The theoretical part contains the course of the covid-19 pandemic, a description of the subject geography and history in primary education, organizational forms, teaching methods, teaching aids and distance education. In the empirical part, we used the form of structured interviews with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAJEROVÁ, Adéla. Dopady pandemie covid-19 na výuku předmětu vlastivěda v primární škole. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Kontrolní činnost Nejvyššího kontrolního úřadu a dopady pandemie COVID-19
Martina Kolářová -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Vnímání distanční formy výuky studenty středních škol v době koronavirové krize
Kristýna Vajdíková -
Distanční formy výuky na prvním stupni základní školy
Vojtěch Konopáč -
Možnosti distanční formy výuky na 1. stupni ZŠ ve specifických situacích
Marie MRÁZOVÁ -
Možnosti využití distanční výuky, jejich formy a ICT vybavení vybraných středních škol
Matěj Růžička -
Vliv distanční formy výuky na postoj studentů střední školy k anglickému jazyku
Šimon RADIL -
Výhody a nevýhody distanční formy vzdělávání u slabozrakých žáků
Monika Laštovicová
Název
Vložil
Vloženo
Práva