Vlasta Turečková

Bakalářská práce

Podnikový časopis jako nástroj komunikace se zaměstnanci a zákazníky pro Winpro s. ro

The trade journal as a communication instrument with employees and consumers for Winpro s. ro
Anotace:
Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, analytické a návrhové. Práce pojednává o podnikovém časopise jako nástroji komunikace se zaměstnanci a zákazníky pro společnost Winpro s.r.o. Jsou zde zpracována témata týkající se komunikace, vnitrofiremní komunikace a časopisu, včetně podnikového časopisu. Je zde charakterizována společnosti Winpro s.r.o. - její obor podnikání a marketingové aktivity …více
Abstract:
The work is about communication in general, firm communication, the journal and the firm journal. The work is divided into three parts - theoretical, analytical, suggestion. In the theory there are explained all these definitions. In the analytical part firstly there is introduced the firm Winpro s.r.o. and analyze of its marketing strategy. In the suggestion part there is a suggest how to create the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Romana Lešingrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.

Univerzita Palackého

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na hospodářsko-právní a turistickou oblast