Podnikový časopis jako nástroj komunikace se zaměstnanci a zákazníky pro Winpro s. ro – Vlasta Turečková
Vlasta Turečková
Bakalářská práce
Podnikový časopis jako nástroj komunikace se zaměstnanci a zákazníky pro Winpro s. ro
The trade journal as a communication instrument with employees and consumers for Winpro s. ro
Anotace:
Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, analytické a návrhové. Práce pojednává o podnikovém časopise jako nástroji komunikace se zaměstnanci a zákazníky pro společnost Winpro s.r.o. Jsou zde zpracována témata týkající se komunikace, vnitrofiremní komunikace a časopisu, včetně podnikového časopisu. Je zde charakterizována společnosti Winpro s.r.o. - její obor podnikání a marketingové aktivity …víceAbstract:
The work is about communication in general, firm communication, the journal and the firm journal. The work is divided into three parts - theoretical, analytical, suggestion. In the theory there are explained all these definitions. In the analytical part firstly there is introduced the firm Winpro s.r.o. and analyze of its marketing strategy. In the suggestion part there is a suggest how to create the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Romana Lešingrová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TUREČKOVÁ, Vlasta. \textit{Podnikový časopis jako nástroj komunikace se zaměstnanci a zákazníky pro Winpro s. ro}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/6zckst/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na hospodářsko-právní a turistickou oblast
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu komunikace na zvyšování výkonnosti firmy
Renáta Hrdličková -
Význam vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
Simona Kučerová -
Vliv interní komunikace na vnímání značky zaměstnanci ve velké firmě
Ivana Ryllová -
Efektivita systému interní komunikace ve vybrané firmě
Lucie Sedlářová -
Vliv firemní komunikace na pracovní výkonnost
Miroslav FRANĚK